Support Services​

LET OP! Arrow Support nummer is veranderd naar: 00800 333 199 00 (option 2)

One Call Support

Meer concurrentie in de IT Security en Internet Technology markt betekent dat bij projecten de kwaliteit van de dienstverlening en productondersteuning het onderscheid maakt waarop projecten worden gewonnen of verloren.

Arrow ECS biedt een uitgebreid scala aan ondersteunende diensten geleverd door professionele, ervaren ingenieurs die zijn opgeleid aan de hoogste normen en vendor-certificeringen. Lokaal geleverd, maar met toegang tot tal van Arrow TAC locaties wereldwijd, zijn onze ondersteunende diensten beschikbaar voor meer dan 60 landen in de wereld, waardoor uw en de gemoedsrust van uw klanten over hun IT-infrastructuur worden beschermd.

Onze ondersteunende diensten variëren van standaard garantie ondersteuning tot wereldklasse RMA service en uitgebreide software support packages. Wij leveren op maat gemaakte oplossingen voor remote en hands-on ondersteuning, engineer on-site, advanced replacement, hardware monitoring etc, alle ondersteund door strenge SLA's.

Of wij nu optreden als eerste of tweede lijn support, op een 8x5 of 24x7 basis, wij hebben onze diensten ontworpen om flexibel, grondige en effectieve ondersteuning te kunnen bieden. Arrow ECS zorgt ervoor te zorgen dat de kwaliteit van de dienstverlening op het hoogste niveau te allen tijde wordt bewaard.
Met behulp van de Arrow ECS ondersteunende diensten, krijgen u en uw klanten direct toegang tot ons hoog opgeleide team van experts die oplossingen kunnen bieden op meerdere platformen. Onze support contracten zijn een uitbreiding op de bestaande leveranciers onderhoudscontracten die uw klant heeft omdat onder ons support contract vrijwel elke leverancier van uw klant valt. Een probleem melden verloopt dus nu zonder gedoe en frustratie.



Kenmerken en voordelen
Arrow ECS Support biedt u onder andere:
  • Gecertificeerde technici – professionele, ervaren ingenieurs die zijn opgeleid aan de hoogste normen en vendor-certificeringen
  • Persoonlijke service - de telefoon wordt beantwoord door een persoon, nooit door een geautomatiseerde menu systeem of voicemail.
  • 7x24 ondersteuning – Ons NOC biedt een 7x24 uur ondersteuning aan u of aan uw klanten
  • Escalatie support - Wij escaleren indien nodig het probleem naar de betrokken leverancier om zelfs de meest complexe vraagstukken op te lossen zonder additionele kosten.
  • Uitgebreide kennis - door onze jarenlange ervaring in het oplossen van complexe problemen, kunnen we goed diagnosticeren en putten uit onze uitgebreide probleem database om u snel van een oplossing te kunnen voorzien.

 
 

Contact​

Arrow ECS B.V.
Elzenkade 1
3992 AD Houten
Nederland

Tel: 088 – 024 29 10
Fax: 088 – 024 29 99
 E. sales.ecs.nl@arrow.com